logo_maserati.jpg

 

 

Nowy model zegarka z automatycznym naciągiem i tarczą typu „skeleton” z kolekcji Maserati Epoca to innowacyjne połączenie pomiędzy przeszłością i przyszłością.

 

 

 

Mechanika spotyka się z elegancją w nowym zegarku, wyposażonym w mechanizm wykonany w technice szkieletowania z automatycznym naciągiem, należącym do kolekcji Epoca marki Maserati – kultowej włoskiej marki tworzącej luksusowe pojazdy sportowe.

Stylistyka całej kolekcji inspirowana jest przykładem wysublimowanego stylu i mechaniki – Maserati 3500 GT z 1957 roku.

Inspirację stylem vintage widać w każdym detalu: logo Trójzębu widoczne na tarczy jest znanym symbolem marki, który pojawił się na pierwszym pojeździe Maserati, modelu Tipo 26
z 1926. Tarcza ma okrągły kształt, co było typowe dla zegarków mechanicznych tworzonych w latach 40. i 50. XX wieku, a kształt uszu koperty przypomina profil samochodu Maserati. Także koronka swym kształtem i wyglądem przypomina te, charakterystyczne dla stylu retro.

Jest to idealne połączenie pomiędzy techniczną efektywnością oraz niepowtarzalnym stylem, który stanowi hołd dla DNA i historii marki Maserati za pośrednictwem klasycznych cech Haute Horlogerie.

Tarcza tego modelu, dekorowana poprzez giloszowanie, ukazuje znakomity mechanizm wykonany w technice szkieletowania z automatycznym naciągiem, a także jego elementy, które sprawiają, iż zegarek pracuje i odmierza czas.

Nadgarstek właściciela ozdabia stalowa bransoleta Milanese typu mesh, podkreślając charakterystyczny styl vintage , który został przeniesiony w aktualny, nowoczesny styl życia.

Pierścień koperty oraz ramiona wskazówek wykonane zostały z różowego złota, by dodatkowo ozdobić nowe urządzenie do pomiaru czasu z kolekcji Epoca. Jest to przykład mistrzostwa w dziedzinie wysokiej klasy zegarmistrzostwa oraz wyraz elegancji, która jest dyskretna, ale niebanalna.  

 



 

 

 

szkieletor2.jpg

 

 

 

 

Profil firmy

Maserati jest jedną z firm produkujących samochody posiadającą największy czar, tradycję i sportowy sukces. Firma została założona 1 grudnia 1914 w Bolonii przez Alfieri Maserati jako warsztat samochodowy o nazwie "Officine Alfieri Maserati". W 1926 Maserati została przekształcona z warsztatu, który przerabiał lub ulepszał pojazdy wyprodukowane przez innych, w spółkę, która projektowała, produkowała i sprzedawała własne samochody. Pod koniec lat trzydziestych, w wyniku przejęcia spółki przez przedsiębiorcę z Modeny - Adolfo Orsi, Maserati została przeniesiona do Modeny, miejsca, gdzie nadal znajduje się zakład produkcyjny na Ciro Menotti.

Od 2005 Maserati jest częścią Grupy Fiat - obecnie FCA - i stanowi prestiżową markę w segmencie samochodów sportowych i luksusowych limuzyn. Jest obecna w ponad 60 krajach
i nadal stanowi przykład włoskiego wyrafinowania, elegancji i stylu na całym świecie.

W trakcie 2013 roku, marka Maserati przedstawiła szóstą generację modelu Quattroporte na Detroit Motor Show i nowego Ghibli na Shanghai Motor Show, luksusowego sedana, który stanowi wejście Maserati w segment aut klasy E. Flagowy model Quattroporte oraz sportowa limuzyna Ghibli wyposażone są w silniki Twin-Turbo V6 i napęd na tylne koła, z mocą od 330 do 410 KM, a także w wersji z napędem na wszystkie koła, Q4.

Oferta marki obejmuje również silnik wysokoprężny V6 Turbo o mocy do 275 KM; model Quattroporte oferowany jest też z potężnym silnikiem V8 Twin-Turbo o mocy 530 KM. Asortyment marki uzupełniają modele coupé GranTurismo i "otwarta" wersja Grancabrio, z silnikami wolnossącymi V8 o mocy między 405 i 460 KM, oferujące typowy komfort pojazdów GT Maserati, które są przeznaczone do towarzyszenia pasażerom w przyjemnej podróży w szybkim tempie, w wygodny i elegancki sposób. Teraz, wraz z modelem MY 16, który został zaprezentowany we wrześniu ubiegłego roku na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie, marka Maserati wprowadziła także ulepszenia we wszystkich silnikach w zakresie regulacji prawnych Euro 6 i dodała nowe, wyjątkowe materiały dla limuzyn Ghibli i Quattroporte, w tym wykonanie wnętrza pojazdu z jedwabiu od Ermenegildo Zegna.